sobota, 23 marca 2013

TAG: Liebster Blog Award





Zaprosiła mnie Malasija, za co jej bardzo dziękuję :) Dawno nie brałam udziału w żadnym TAGu ;) Ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu, wiec odpowiadam dopiero teraz i nie nominuję konkretnie następnych blogerek :( Wszystkie dziewczyny, które mają ochotę odpowiedzieć na pytania - zapraszam :)


Zasady: 
Odpowiadam na 11 pytań, a następnie wymyślam swoje 11 pytań i nominuję 11 blogerek, których liczba obserwatorów jest mniejsza niż 200.
Teraz kolej na moje pytania:
  1. Gdybyś teraz mogła znaleźć się w dowolnym miejscu w Polsce/na świecie co to byłoby za miejsce?
  2. Tam, gdzie wiosna :D Wszystko jedno gdzie, żebym tylko tego cholernego śniegu nie widziała :P
  3. Ulubiona bajkowa postać z dzieciństwa?

    Zajec i włołk :D
  4. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie do określonego momentu, by coś zmienić, to co to byłby za moment?

    Nie mogę się cofnąć, więc nawet się nie zastanawiam. Zresztą drobna zmiana spowodowałaby nieodwracalne zmiany. Z jednej strony chciałabym zmienić kierunek studiów na rokujący lepszą pracę, ale tego co przeżyłam na studiach i ludzi których poznałam nie chciałabym stracić :)
  5. Ulubiony blog?

    Z jednej strony Anwen, bo od niej się zaczęło :P, ale uwielbiam blog Kascysko  - sposób pisania przez nią postów zawsze wprawia mnie w dobry humor ;) Poza tym dziewczyna ma genialne pomysły, lubi eksperymentować, więc zawsze coś ciekawego wymyśli ;)
  6. Gdybyś mogła zmienić naturalny kolor włosów to na jaki byś zmieniła?

    RUDY!!!
  7. Wolisz kino czy teatr?

    Kino.
  8. Ulubiona potrawa domowa?

    Obecnie tortilla z kurczakiem po meksykańsku.
  9. Mam ogromną ochotę na...?

    CZEKOLADĘ :D
  10. Ulubione perfumy?

    Zmienia mi się zdanie pod względem zapachów. Ostatnio bardzo lubię Mirage, Oriflame i Escadę.
  11. O czym najczęściej zdarza Ci się zapomnieć?

    O czymś, o czym chcę pamiętać :P Zazwyczaj błache sprawy - co miałam kupić. Idę po mąkę, wracam z mlekiem :P
  12. Twój ulubiony sen?

    Ostatnio z powodu nerwowego trybu życia i nawału spraw śnią mi się same koszmary :( Najważniejsze, że to tylko sny ;)



    Pozdrawiam Was cieplutko i byle do wiosny ;)


1 komentarz:

Chętnie poznam Waszą opinię na temat wpisu lub bloga. Wpisy zawierające reklamę lub co gorsza obraźliwe będę usuwać. Komentarz jest częścią bloga, więc niech będzie równie przemyślany - to jest Wasz ślad i świadczy o Was ;)