poniedziałek, 12 listopada 2012

TAG Liebster blog

Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Jest mi bardzo miło ;) Wiele osób już odpowiedziało na ten TAG, toteż nie potrafię wskazać nominowanych :( Ale ciekawych rzeczy dowiedziałam się o Was ;)


Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.



Pytania od odnowawlosa:

1. Masz jakąś pasję(oprócz prowadzenia bloga)? Jaką?
Konie i jeździectwo!!!!!!!!!!!!!

2.Jedna książka i film do których trzeba wracać.
Z powodu nieustannego braku czasu (studia, praca, konie, a teraz blog) wracam jedynie do książek popularnonaukowych , poradników w momencie jak szukam odpowiedzi na swoje pytanie. Żałuję,że nie potrafię wygospodarować czasu na czytanie literatury. Ostatnia książka przeczytana przeze mnie na urlopie to "Alchemik" Paulo Coehlo. Filmem jest szaloona komedia naśmiewająca się ze stereotypów: "Eurotrip"

3. Twoje popisowe danie to?
Żurek - ponoć świetnie go doprawiam :)

4.Piękne miejsce w Polsce, które polecasz.
Jura Krakowsko-Częstochowska. Uwielbiam skały wapienne, zamki i niesamowite widoki z nich. Jestem osobą aktywną, więc tym bardziej czuję się świetnie wędrując po szlakach i często obserwując chłopaków szalejących na rowerach. Mój TŻ zaraził mnie fascynacją do sportów rowerowych :)

5.Trzy sposoby na poprawę humoru.
Konie, czekolada i włosowe SPA :)

6. Smak herbaty do którego namiętnie wracasz.
Jabłko z cynamonem

7.Kosmetyk, który ciągle stoi na Twojej półce na widocznym miejscu to?
Balsam do ust lub błyszczyk mam w łazience, pokoju i torebce. Może nie jest wyeksponowany ale jest wszędzie :P

8.Czy wykonujesz domowe SPA? Jeśli tak to na czym polega.
Wykonuję głównie włosowe spa, czasem dołączy do tego maseczka na twarz. Obecnie zwłaszcza włosy namaszczam regularnie ;) Nakładam na noc olej a rano jeszcze domową maseczkę, potem je myję, nakładam balsam i stylizuję w fale (ostatni punkt to przyczyna frustracji bo mi jeszcze nie wychodzi :PP). Resztę zabiegów pielęgnacyjnych wykonuję bez większych rytuałów :P

9.Pielęgnujesz bardziej włosy czy ciało?
Włosy! Ciało myję, peelinguję i balsamuję bo to kwestia higieny ;)

10.Cytat, który Cię inspiruje do działania.
Do działania motywuje mnie powszechnie znane proste powiedzenie: lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że nie zrobiło się nic. Motto życiowe może stanowić również cytat "A wszystkie dni są takie same wtedy, kiedy ludzie przestają dostrzegać to wszystko, czym obdarowuje ich los, podczas gdy słońce wędruje po niebie." Cieszmy się z drobnostek :)

11.Trzy kosmetyki, które planujesz zakupić to?
Treściwą maseczkę do włosów (jeszcze nie zdecydowałam jaką :P), jak moja skóra się nie uspokoi to krem typu Acnederm oraz lakier magnetyczny do paznokci - ciekawy i tani gadżecik :D

Pytania od Iris:

1. Twoje ulubione zwierzę?
Koń!!! Uwielbiam też koty ;)
 
2. Ulubiony kosmetyk?
 Krem do rąk o dobrym składzie - nawilży ręce, stopy, nawet usta i włosy :) 
 
3. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Muzykę (odtwarzacz mp3)
 
4. Jakie Twoim zdaniem są idealne włosy?
Ogólnie długie, zadbane, puszyste i lśniące. Dla mnie kręcone, długie do bioder i rude ;) 
 
5. Czy lubisz sport? Jeśli tak to jaki?
Jeździectwo, lubię też jeździć na rowerze ;)
 
6. Co lubisz najbardziej robić w wolnym czasie?
Jestem monotematyczna: jeździć konno, konkretnie pojechać na przejażdżkę w teren, tylko natura i moje myśli :) Jeśli nie mogę pojechać do stajni to lubię pojechać gdzieś rowerem/pospacerować, a jeśli pogoda mi wszystko powyższe zbytnio utrudnia, to oglądam film, spotykam się ze znajomymi. Jak zostaję sama (mój TŻ i znajomi są zajęci) to lubię poczytać w pierwszej kolejności artykuły czy poradniki dotyczące doskonalenia tego co jest moją pasją: technik jazdy konnej a także pielęgnacji włosów ;) Włosomania pozwala mi na relaks o każdej porze dnia i w każdą pogodę ;) Zdecydowanie jest mniej kosztowna i pracochłonna niż jeździectwo ;)
 
7. Czym się interesujesz oprócz pielęgnacji włosów?
Jak napisałam wyżej - włosomania to hobby, którym interesuję się poza głównym tematem, którym są konie :D
 
8. Ulubiony film i książka?
Eurotrip - oglądałam dziesiątki razy, nic mnie tak nie rozśmiesza :) Nie mam ulubionej książki, niestety zbyt rzadko czytam literaturę niepopularnonaukową :( Aczkolwiek zaciekawił mnie Alchemik P. Coehlo, więc "czaję" się na inną książkę tego autora ;)
 
9. Ile pieniędzy średnio wydajesz na kosmetyki podczas zakupów w drogerii?
Najwięcej wydałam po ogłoszeniu promocji na marki własne Rossmanna - 60 zł (krem dla siebie i dla mamy, szczotka, gumki do włosów itp itd oraz karma do kotów), ale zazwyczaj robiąc zakupy stacjonarnie kupuję pojedynczy kosmetyk - bo mi się kończy, albo mam straszliwą na niego ochotę :P  Nie lubię drogich rzeczy więc średnio wychodzi mniej niż 10 zł ;)
 
10. Jakie strony internetowe najczęściej odwiedzasz?
Obecnie wizaż i blogi :P
 
11. Jak wygląda Twoje wyobrażenie siebie za 20 lat?
Nie lubię daleko wybiegać w przyszłość, ale marzy mi się nieduży domek za miastem, gdzie ja i mój TŻ moglibyśmy realizować swoje pasje :) Pasję trzeba mieć zawsze i teraz i za 20 lat ;)

Jeszcze raz zostałam nominowana ;) Pytania od Iski:
Krem do ciała Isana kakaowy. Uwielbiam jego zapach i jest wielofunkcyjny :) Chociaż może powinnam postawić na coś do higieny? Żel pod prysznic czy szampon? :P

Naturalne - bardzo chętnie, ale ich dostępność i cena uniemożliwiają zastąpienie nimi całego arsenału kosmetyków, dlatego używam też drogeryjnych o prostych składach ;)

 
Długie, chociaż jeszcze 2 lata temu krótkie - pocieniowane i max do ramion ;)

Mam nadzieję, że nie czujecie się rozczarowane faktem, że włosomania czy pisanie bloga to "tylko" drugie pod względem istotności zainteresowanie? :)  Moją główną pasją jest jeździectwo i nic tego faktu nie zmieni :D Mam nieśmiały plan przemycenia do bloga tego tematu, np. robiąc zdjęcia włosów w towarzystwie koni. Tylko nie mam fotografa, który rozumie moją wizję artystyczną :/


znalezione w internecie

4 komentarze:

  1. Nie pogardziłabym długością włosów ze zdjęcia ;> Właściwie to cały czas dążę do takiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nie mam określonej długości, do której zapuszczam. Chciałabym co najmniej do talii, ale okaże się czy włosy nie stracą na objętości ;) Poza tym odzwyczaiłam się od długich włosów i powoli zaczynają mi przeszkadzać :P Plączą się w szalik, zamki błyskawiczne itp, więc często związuję ;)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcie znalazłaś! Mi by się bardzo podobało takie połączenie. W ogóle zdjęcia włosów + konie, ubrania + konie, biżutki + konie ;-) Uważam,że blogi wcale nie muszą być tylko o jednej tematyce.Jesteś królową na swoim blogu i to ty tu rządzisz ;-) Właściwie trafiłam tutaj, bo w komentarzu odn. mydła z końskim mlekiem coś wspomniałaś o koniach ;-) Okazuje się, że na dodatek jesteś kręconowłosa, więc niniejszym zaczynam obserwować Twój blog!
    W sumie chętnie bym się powypytywała co nieco o koniki, bo to taki mój temat marzenie - niewiele o koniach wiem, ale wzbudzają we mnie takie coś, że ojeeeeej....
    To może wyprodukuję całą listę pytań?;-)
    A póki co idę dalej podczytywać monotematyczny blog o włosach ;-)
    Ps.Łączę się w bólu nad brakiem fotografa z odpowiednią wizją....Ale przynajmniej masz konie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że wplatanie postów odnośnie koni, co w ostatnim czasie "wymodziły" byłoby ni z gruchy ni z pietruchy, ale może wiosną zrealizuję chociaż sesje włosowo-konne ;) Pytać możesz - chętnie odpowiem. Mój mail jest widoczny, więc zapraszam :) Moja "kręconowłosość" ostatnio kuleje, gdyż z powodu pogody (czapek, szalików) szkoda mi tracić godzinę na stylizację dyfuzorem, gdyż jak dotrę do pracy to już efekt będzie mizerny :/ Ale zapuszczam, odżywiam, więc będę miała co stylizować :D

      Usuń

Chętnie poznam Waszą opinię na temat wpisu lub bloga. Wpisy zawierające reklamę lub co gorsza obraźliwe będę usuwać. Komentarz jest częścią bloga, więc niech będzie równie przemyślany - to jest Wasz ślad i świadczy o Was ;)