wtorek, 23 października 2012

TAG - Moje włosy w pigułce

Zostałam oTAGowana przez Hinatę - dziękuję ;)




 
Zasady: odpowiedzieć na 13 pytań, otagować 5 osób (oczywiście je o tym poinformować), podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
 
1. Twój naturalny kolor włosów:
Jasny brąz-bardzo ciemny blond, taki szaro-mysi i łatwo rozjaśniający się od słońca, dlatego zawsze wyglądam, jakbym miała ciemniejsze odrosty :P

2. Twój obecny kolor włosów:
Kasztan z rudo-złotymi refleksami- farbuję henną ;)

3. Aktualna długość Twoich włosów:
Około 50 cm mierząc od czubka głowy do końca włosów, mam włosy pocieniowane, więc warstwa z wierzchu jest ok 10 cm krótsza.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Do pasa :P Zależy to od "zachowania" moich  włosów ;) Nie chcę mieć mega długich włosów bez objętości. Cel pierwszy to do zapięcia od stanika ;) Brakuje mi około 10 cm ;)

5. Jak często podcinasz końcówki?
Raz na 3 miesiące, mam włosy pocieniowane, więc często jak mam chwilę to wycinam pojedyncze rozdwojone końce. Dużo mam takich właśnie na najkrótszej warstwie. Najdłuższe włosy, które mają kontakt z ubraniami i szalikami są najzdrowsze - dziwna sprawa :/

6. Twoje włosy są proste falowane czy kręcone?
Na podstawie obszernego wyjaśnienia tematu przez Mysię stwierdziłam, że prostych włosów nie mam. Prawdopodobnie są to fale 2A - czyli tzw. włosy podatne (podatne na wyginanie się :P). Z powodu cieniowania ciężko na 100% to określić.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Nie jestem ekspertem w tym temacie, ale określiłabym swoje włosy średnie w kierunku do wysokiej porowatości. Mam wrażenie, że część włosów jest zdecydowanie mniej porowata od reszty - nie rozdwajają się, są zawsze gładkie, mają mniejszą ochotę na kręcenie i schną o wiele wolniej.


 8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.) ?
Przetłuszczają się u nasady, końce ze względu na rzadkie podcinanie (szkoda mi od razu pozbyć się 15 cm włosów, żeby całkiem zejść z cieniowania) są bardziej suche.

9. Jak wygląda Twój codzienny rytuał pielęgnacyjny?
Myję włosy co 2gi dzień. Myję OMO i zawsze nakładam odżywkę lub maskę na 5-30 minut. Jeśli na prawdę nie mam czasu to nakładam odżywkę b/s. Zawsze zabezpieczam jedwabiem. W dzień, gdy nie myję włosów psikam odżywkę w sprayu z silikonem i/lub ugniatam fale roztartą w dłoniach odżywką b/s lub kremem.

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy) ?
Dotykania zwłaszcza w okolicach skóry głowy - zaraz są tłuste. Nie lubią warkocza francuskiego i innych dobierańców - zaraz swędzi mnie pod nimi skóra głowy i w krótkim czasie drapiąc się mimochodem niszczę fryz. Co ciekawe zwykły kok nie powoduje swędzenia :P

11. Co lubią Twoje włosy (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co Ci przyjdzie do głowy) ?
Uwielbiają słońce - lśnią w jego świetle i się rozjaśniają nabierając złotych refleksów :P Lubią proteinki - robią się puszyste i żywe, lubią żel lniany i aloes - robią się bardzo miękkie, gładkie, ale nie obciążone, hennę (chyba bardziej ja ją lubię :P)

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Fale! Grube loki lekko rozprostowane! Ale mimo wszystko pasma gładkie i lśniące (rzadko udaje mi się pogodzić oba warunki). Z drugiej strony pod względem funkcjonalnym ulubioną fryzurą są związane włosy w kucyk, z tym że nie przekładam przez ostatnie zawinięcie gumki całych włosów tylko zostawiam je zwinięte w pętelkę (mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli:P). W czasie treningu, czy jakiegoś innego aktywnego spędzania czasu nie plączą się i nie rozpadają pod wpływem ciężaru. Lubię też koczek-ślimaczek, który pozwala mi uzyskać fale - uwielbiam go do spania.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
Przestań marudzić i ciesz się, że nas masz! :PPP

+ od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? (pytanie opcjonalne)
od stycznia 2012
 
Taguję:
 Smyka
Narvikę
Czarną Orchideę
Blond Hair Care
Madame Peacock

Trzymajcie się ciepło! Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Waszą opinię na temat wpisu lub bloga. Wpisy zawierające reklamę lub co gorsza obraźliwe będę usuwać. Komentarz jest częścią bloga, więc niech będzie równie przemyślany - to jest Wasz ślad i świadczy o Was ;)