poniedziałek, 10 września 2012

Czas zacząć od autoprezentacji

Dlaczego, po co, na co ten blog???

To jest właściwe pytanie - zwłaszcza w gąszczu urodowo-włosowych blogów. Zacznę od celu egoistycznego: blog jest dla mnie formą usystematyzowania pielęgnacji, moich starań, sukcesów, porażek i po prostu postępów

Cel globalny: naprawa świata, zlikwidowanie głodu na świecie? Chciałabym, aby tylko blog mógł tak wiele, ale to nierealne. Poza tym to nie są wybory Miss Świata, gdzie każda dziewczyneczka obiecuje zlikwidować głód w Afryce ;) Wystarczy, że znajdzie się zbłąkana osóbka, jak ja jeszcze niedawno, która znajdzie dla siebie inspirację, pomoc lub po prostu ciekawą lekturę na moim blogu.

Już w momencie "nawrócenia" na świadomy tor pielęgnacji potrzebowałam usystematyzować swoje poczynania i zachować informacje wyszperane gdzieś w czeluściach internetu, aby w miarę potrzeb do nich wracać, analizować i wyciągać praktyczne wnioski. Od stycznia prowadzę blog na wizażu, gdzie nieudolnie zaczęłam konstruować bazę wiedzy dla siebie i jak się okazało także dla innych ;) Teraz czas na poważnie wziąć się za prowadzenie bloga - może moja "wypociny" kogoś zainteresują ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Waszą opinię na temat wpisu lub bloga. Wpisy zawierające reklamę lub co gorsza obraźliwe będę usuwać. Komentarz jest częścią bloga, więc niech będzie równie przemyślany - to jest Wasz ślad i świadczy o Was ;)